Loading...
Tajuk : Syabas lewat keluar bil air bulan Januari
link : Syabas lewat keluar bil air bulan Januari
Syabas lewat keluar bil air bulan Januari
BERNAMASyarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas) hari ini memaklumkan terdapat sedikit kelewatan untuk pengeluaran bil air bagi bulan Januari.
Dalam satu kenyataan hari ini, Syabas berkata mulai Januari tahun ini, pelanggan akan menerima bil air melalui perkhidmatan pos atau e-mel berdasarkan pilihan pelanggan dalam usaha syarikat itu
untuk memberikan perkhidmatan pengebilan yang lebih efektif dan efisen.
Syabas turut menjelaskan tiada perubahan bagi kaedah pembayaran bil air melalui saluran kaunter perkhidmatan cawangan Syabas, ejen kutipan yang sah seperti Pos Malaysia, MOL, e-Pay, Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL).
Pelanggan boleh berhubung dengan Pusat Perhubungan Pelanggan di talian 15300 untuk sebarang bantuan dan maklumat lanjut.
BERNAMA

Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas) hari ini memaklumkan terdapat sedikit kelewatan untuk pengeluaran bil air bagi bulan Januari.
Dalam satu kenyataan hari ini, Syabas berkata mulai Januari tahun ini, pelanggan akan menerima
Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas) hari ini memaklumkan terdapat sedikit kelewatan untuk pengeluaran bil air bagi bulan Januari.
Dalam satu kenyataan hari ini, Syabas berkata mulai Januari tahun ini, pelanggan akan menerima
Loading...
bil air melalui perkhidmatan pos atau e-mel berdasarkan pilihan pelanggan dalam usaha syarikat itu
untuk memberikan perkhidmatan pengebilan yang lebih efektif dan efisen.
Syabas turut menjelaskan tiada perubahan bagi kaedah pembayaran bil air melalui saluran kaunter perkhidmatan cawangan Syabas, ejen kutipan yang sah seperti Pos Malaysia, MOL, e-Pay, Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL).
Pelanggan boleh berhubung dengan Pusat Perhubungan Pelanggan di talian 15300 untuk sebarang bantuan dan maklumat lanjut.
untuk memberikan perkhidmatan pengebilan yang lebih efektif dan efisen.
Syabas turut menjelaskan tiada perubahan bagi kaedah pembayaran bil air melalui saluran kaunter perkhidmatan cawangan Syabas, ejen kutipan yang sah seperti Pos Malaysia, MOL, e-Pay, Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL).
Pelanggan boleh berhubung dengan Pusat Perhubungan Pelanggan di talian 15300 untuk sebarang bantuan dan maklumat lanjut.
dengan itu Perkara Syabas lewat keluar bil air bulan Januari
yang semua artikel Syabas lewat keluar bil air bulan Januari Kali ini, diharapkan dapat memberi manfaat kepada anda semua. Okay, jumpa di lain post artikel.
Kini anda membaca artikel Syabas lewat keluar bil air bulan Januari dengan alamat pautan https://timesnewmalaysia.blogspot.com/2018/01/syabas-lewat-keluar-bil-air-bulan.html
0 Response to "Syabas lewat keluar bil air bulan Januari"
Catat Ulasan