Loading...

Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat

Loading...
Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat - Apa khabar sahabat TIMES NEW MALAYSIA, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat, kami telah menyediakan dengan baik untuk artikel ini anda membaca dan memuat turun maklumat di dalamnya. mudah-mudahan mengisi jawatan Artikel BOLASEPAK, Artikel NEWS, Artikel PERNIAGAAN, kita menulis ini, anda boleh memahami. Nah, selamat membaca.

Tajuk : Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat
link : Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat

lihat juga


Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat

Salah satu perkara yang paling mengecewakan yang boleh berlaku apabila makan diuar, kita order apa yang kita mahu, tetapi kita terima hidangan yang lain.

Yang peliknya, sebuah restoran ini menawarkan "kesilapan order" kepada para pelanggan mereka. Restoran ini berada di Toyosu, Tokyo dan misinya adalah untuk mengambil pekerja yang menghidapi penyakit Dementia (pelupa/ nyanyok).


Premis restoran ini masih lagi dalam tempoh percubaan dari tarikh 2 Jun- 4 Jun 2017. Kakitangan yang diambil bekerja itu mempunyai masalah dementia yang akan mengambil pesanan yang salah dari para pelanggan.

Tujuan mereka mengambil pekerja dementia ini adalah kerana mereka mahu mencipta persefahaman antara pesakit dementia dan masyarakat di luar sana.

Seorang blogger makanan bernama Mizuho Kudo telah pergi ke kedai makan ini. Beliau memilih untuk order "burger", tetapi beliau mendapati bukan burger yang dapat, beliau dapat "ladu gyoza"."Bukan saja makanan yang dibawa oleh pelayan itu salah, malah makanan yang dibawa itu juga tidak sedap sama sekali" katanya.

Tetapi cara mereka melayan Kudo sangat baik dan penuh dengan senyuman seolah-olah mereka seronok bekerja di "The Restaurant Of Order Mistakes" ini.

Kini, selepas tamat tempoh percubaan, salah satu program lagi bakal dilakukan oleh Tokyo Maggie untuk satu program pada bulan September untuk memperingati pesakit Alzheimer Sedunia pada 21 September 2017 nanti.







✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sNVpYb

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


Salah satu perkara yang paling mengecewakan yang boleh berlaku apabila makan diuar, kita order apa yang kita mahu, tetapi kita terima hidangan yang lain.

Yang peliknya, sebuah restoran ini menawarkan "kesilapan order" kepada para pelanggan mereka. Restoran ini berada di Toyosu, Tokyo dan misinya adalah untuk mengambil pekerja yang menghidapi penyakit Dementia (pelupa/ nyanyok).


Premis restoran ini masih lagi dalam tempoh percubaan dari tarikh 2 Jun- 4 Jun 2017. Kakitangan yang diambil bekerja itu mempunyai masalah dementia yang akan mengambil pesanan yang salah dari para pelanggan.

Tujuan mereka mengambil pekerja dementia ini adalah kerana mereka mahu mencipta persefahaman antara pesakit dementia dan masyarakat di luar sana.

Seorang blogger makanan bernama Mizuho Kudo telah pergi ke kedai makan ini. Beliau memilih untuk order "burger", tetapi beliau mendapati bukan burger yang dapat, beliau dapat "ladu gyoza"."Bukan saja makanan yang dibawa oleh pelayan itu salah, malah makanan yang dibawa itu juga tidak sedap sama sekali" katanya.

Tetapi cara mereka melayan Kudo sangat baik dan penuh dengan senyuman seolah-olah mereka seronok bekerja di "The Restaurant Of Order Mistakes" ini.

Kini, selepas tamat tempoh percubaan, salah satu program lagi bakal dilakukan oleh Tokyo Maggie untuk satu program pada bulan September untuk memperingati pesakit Alzheimer Sedunia pada 21 September 2017 nanti.

Loading...
border="0" data-original-height="495" data-original-width="880" src="https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vBoPkzVZx2wGUMUsuvUZhkUrXB_8xuUKJ1Q1qyxwL-m8a8KniTgf_-mS6rpZNtbFZhleK4Zx18pw=s0-d" width="100%">





✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sNVpYb

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




dengan itu Perkara Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat

yang semua artikel Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat Kali ini, diharapkan dapat memberi manfaat kepada anda semua. Okay, jumpa di lain post artikel.

Kini anda membaca artikel Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat dengan alamat pautan https://timesnewmalaysia.blogspot.com/2017/06/kedai-makan-ini-menggunakan-pelayan.html

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :

0 Response to "Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat"

Catat Ulasan

Loading...