Loading...

Jenama Ke-7 Paling Berkesan

Loading...
Jenama Ke-7 Paling Berkesan - Apa khabar sahabat TIMES NEW MALAYSIA, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Jenama Ke-7 Paling Berkesan, kami telah menyediakan dengan baik untuk artikel ini anda membaca dan memuat turun maklumat di dalamnya. mudah-mudahan mengisi jawatan Artikel BOLASEPAK, Artikel NEWS, Artikel PERNIAGAAN, kita menulis ini, anda boleh memahami. Nah, selamat membaca.

Tajuk : Jenama Ke-7 Paling Berkesan
link : Jenama Ke-7 Paling Berkesan

lihat juga


Jenama Ke-7 Paling Berkesan




Maxis Berhad (Maxis) dinamakan jenama ketujuh paling berkesan di peringkat global, menurut Global Effie Effectiveness Index oleh Effie Worldwide yang diumumkan, baru-baru ini.

Antara 10 jenama utama di dunia, Maxis satu-satunya jenama yang mempunyai operasi di satu negara dan berkedudukan sama dengan syarikat multinasional seperti Coca-Cola, McDonald’s, Burger King, IKEA dan Mastercard.

Ketua Perkhidmatan Pemasaran Maxis Sulin Lau berkata, Indeks Effie mengiktiraf agensi dan jenama yang mewujudkan kempen pemasaran paling berkesan dari seluruh dunia dan dipilih daripada 3,601 peserta akhir dan kempen pemasaran yang memenangi Effie antara 1 Januari hingga 31 Disember 2016.

“Dalam kategori yang kompetitif seperti ini, setiap pemasar perlu memberi tumpuan dalam memupuk perkara yang penting. Bagi kami, membina jenama yang boleh dipercayai dan bekerjasama dengan agensi yang memahami kreativiti dalam era data dan digital amat penting berbanding sebelum ini. 

“Kedua-duanya adalah perjalanan yang berterusan dan untuk dinamakan antara 10 jenama utama Effie di seluruh dunia adalah satu petanda yang baik bahawa kami sedang menuju ke arah yang betul,” katanya dalam satu kenyataan.

Maxis dinamakan Jenama Terbaik Effie dua kali berturut-turut pada 2015 dan 2016. Pada 2016, Maxis memenangi dua pingat perak di APAC Effies serta dua emas, lima perak dan empat gangsa di Effies Malaysia. Kemenangan itu membantu menyumbang markah terhadap Global Effie Effectiveness Index Maxis.

Untuk tahun kedua berturut-turut, Maxis satu-satunya jenama Malaysia yang dinamakan dalam Global Top 100. Ensemble Malaysia adalah agensi penjenamaan Maxis, juga menyertai Global Effie Effectiveness Top 100 buat kali pertama tahun ini dan mendapat tempat ke-68 bagi kategori Pejabat Agensi Individu, satu-satunya agensi Malaysia dalam senarai berkenaan.

Kedua-dua Maxis dan Ensemble juga dinamakan dalam WARC 100 Global Rankings yang diumumkan beberapa bulan lalu.

✍ Sumber Pautan : ☕ Samurai Biru

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rXm6c8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Maxis Berhad (Maxis) dinamakan jenama ketujuh paling berkesan di peringkat global, menurut Global Effie Effectiveness Index oleh Effie Worldwide yang diumumkan, baru-baru ini.

Antara 10 jenama utama di dunia, Maxis satu-satunya jenama yang mempunyai operasi di satu negara dan berkedudukan sama dengan syarikat multinasional seperti Coca-Cola, McDonald’s, Burger King, IKEA dan Mastercard.

Ketua Perkhidmatan Pemasaran Maxis Sulin Lau berkata, Indeks Effie mengiktiraf agensi dan jenama yang mewujudkan kempen pemasaran paling berkesan dari seluruh dunia dan dipilih daripada 3,601 peserta akhir dan kempen pemasaran yang memenangi Effie antara 1 Januari hingga 31 Disember 2016.

“Dalam kategori yang kompetitif seperti ini, setiap pemasar perlu memberi tumpuan dalam memupuk perkara yang penting. Bagi kami, membina jenama yang boleh dipercayai dan bekerjasama dengan agensi yang memahami kreativiti dalam era data dan digital amat penting berbanding sebelum ini. 

“Kedua-duanya adalah perjalanan yang berterusan dan untuk dinamakan antara 10 jenama utama Effie di seluruh dunia adalah satu petanda yang baik bahawa kami sedang menuju ke arah yang betul,”
Loading...
katanya dalam satu kenyataan.

Maxis dinamakan Jenama Terbaik Effie dua kali berturut-turut pada 2015 dan 2016. Pada 2016, Maxis memenangi dua pingat perak di APAC Effies serta dua emas, lima perak dan empat gangsa di Effies Malaysia. Kemenangan itu membantu menyumbang markah terhadap Global Effie Effectiveness Index Maxis.

Untuk tahun kedua berturut-turut, Maxis satu-satunya jenama Malaysia yang dinamakan dalam Global Top 100. Ensemble Malaysia adalah agensi penjenamaan Maxis, juga menyertai Global Effie Effectiveness Top 100 buat kali pertama tahun ini dan mendapat tempat ke-68 bagi kategori Pejabat Agensi Individu, satu-satunya agensi Malaysia dalam senarai berkenaan.

Kedua-dua Maxis dan Ensemble juga dinamakan dalam WARC 100 Global Rankings yang diumumkan beberapa bulan lalu.

✍ Sumber Pautan : ☕ Samurai Biru

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rXm6c8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



dengan itu Perkara Jenama Ke-7 Paling Berkesan

yang semua artikel Jenama Ke-7 Paling Berkesan Kali ini, diharapkan dapat memberi manfaat kepada anda semua. Okay, jumpa di lain post artikel.

Kini anda membaca artikel Jenama Ke-7 Paling Berkesan dengan alamat pautan https://timesnewmalaysia.blogspot.com/2017/06/jenama-ke-7-paling-berkesan.html

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :

0 Response to "Jenama Ke-7 Paling Berkesan"

Catat Ulasan

Loading...