Loading...

“Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!”

Loading...
“Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!” - Apa khabar sahabat TIMES NEW MALAYSIA, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk “Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!”, kami telah menyediakan dengan baik untuk artikel ini anda membaca dan memuat turun maklumat di dalamnya. mudah-mudahan mengisi jawatan Artikel BOLASEPAK, Artikel NEWS, Artikel PERNIAGAAN, kita menulis ini, anda boleh memahami. Nah, selamat membaca.

Tajuk : “Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!”
link : “Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!”

lihat juga


“Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!”

"Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!"

“Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!”

Benda yang paling memeningkan buat orang perempuan saban tahun ialah mencari baju raya yang bersesuaian. Sebab itulah sejak dari awal tahun lagi sudah sibuk membeli kain dan menempah baju di kedai jahit masing-masing.

Memandangkan trend semasa kini ramai yang beralih membeli baju raya melalui butik-butik muslimah terkenal kerana ianya lebih mudah dan cepat malah banyak rekaan yang cantik-cantik yang boleh dipilih tanpa memeningkan kepala mereka.

Namun lain pula kisahnya bagi Zulaikha Zubir yang mengambil keputusan memilih baju dari Koleksi Raya Leeyana Rahman apabila dia mengalami pengalaman buruk ketika cuba membeli baju kesukaannya secara online.

Kecewa dengan servis yang diberikan oleh Leeyanarahman.co, beliau berkongsi kronologi dimana dia telah menempah baju 1 bulan awal sebelum puasa dengan bayaran RM100 pada 23 April 2017. Tiga hari kemudian, dia membuat pembayaran penuh dan diberitahu antara pelanggan yang paling awal membuat tempahan.

Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.28.10%2BAM

Pada mulanya, dia diberitahu anggaran harga bagi baju ditempahnya tidak lebih dari RM400, namun menurutnya setelah menerima respon yang menggalakkan dari pelanggan, harga tersebut tiba-tiba menjadi RM529. Namun, Zulaikha tetap mahukan baju tersebut kerana kesukaran mencari warna yang diinginkan.

Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.28.29%2BAM

Menurutnya lagi, baju tersebut dikatakan akan dikeluarkan pada 6 Mei namun tiada update diterima sehinggakan Zulaikha terpaksa bertanyakan perkara itu berkali-kali hinggalah masuk ke bulan Ramadhan.

Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.28.56%2BAM

Akhirnya, kemarahan Zulaikha memuncak apabila dua minggu sebelum raya dia menerima panggilan mengatakan baju yang ditempahnya telah tiada stok.

Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.29.02%2BAM

Menurutnya, pihak Leeyana Rahman menawarkan untuk memulangkan wangnya dan memohon maaf dengan situasi tersebut. Namun, bagi Zulaikha perkara tersebut tidak patut berlaku kerana dia merupakan antara pelanggan terawal membuat tempahan. Meluahkan perasaannya di Facebook mungkin jalan terakhir Zulaikha yang tidak berpuas hati dengan layanan diterima.

Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.29.10%2BAM
Sumber: TA
Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2spLh5h

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


"Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!"

“Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!”

Benda yang paling memeningkan buat orang perempuan saban tahun ialah mencari baju raya yang bersesuaian. Sebab itulah sejak dari awal tahun lagi sudah sibuk membeli kain dan menempah baju di kedai jahit masing-masing.

Memandangkan trend semasa kini ramai yang beralih membeli baju raya melalui butik-butik muslimah terkenal kerana ianya lebih mudah dan cepat malah banyak rekaan yang cantik-cantik yang boleh dipilih tanpa memeningkan kepala mereka.

Namun lain pula kisahnya bagi Zulaikha Zubir yang mengambil keputusan memilih baju dari Koleksi Raya Leeyana Rahman apabila dia mengalami pengalaman buruk ketika cuba membeli baju kesukaannya secara online.

Kecewa dengan servis yang diberikan oleh Leeyanarahman.co, beliau berkongsi kronologi dimana dia telah menempah baju 1 bulan awal sebelum puasa dengan bayaran RM100 pada 23 April 2017. Tiga hari kemudian, dia membuat pembayaran penuh dan diberitahu antara pelanggan yang paling awal membuat tempahan.

Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.28.10%2BAM

Pada mulanya, dia diberitahu anggaran harga bagi baju ditempahnya tidak lebih dari RM400, namun menurutnya setelah menerima respon yang menggalakkan dari pelanggan, harga tersebut tiba-tiba menjadi RM529. Namun, Zulaikha tetap mahukan baju tersebut kerana kesukaran mencari warna yang diinginkan.

Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.28.29%2BAM

Menurutnya lagi, baju tersebut dikatakan akan dikeluarkan pada 6 Mei namun tiada update diterima sehinggakan Zulaikha terpaksa bertanyakan perkara itu berkali-kali hinggalah masuk ke bulan Ramadhan.

Loading...
alt="Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.28.56%2BAM" border="0" data-original-height="237" data-original-width="433" height="350" src="https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_ukO2bLVDsEvf_ekGyUsTatwd4_3G71HTMfTlijc8_n52FdRdsFrh3G2fJYumIgkkSwhP5L6jg_rw=s0-d" title="Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.28.56%2BAM" width="640">

Akhirnya, kemarahan Zulaikha memuncak apabila dua minggu sebelum raya dia menerima panggilan mengatakan baju yang ditempahnya telah tiada stok.

Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.29.02%2BAM

Menurutnya, pihak Leeyana Rahman menawarkan untuk memulangkan wangnya dan memohon maaf dengan situasi tersebut. Namun, bagi Zulaikha perkara tersebut tidak patut berlaku kerana dia merupakan antara pelanggan terawal membuat tempahan. Meluahkan perasaannya di Facebook mungkin jalan terakhir Zulaikha yang tidak berpuas hati dengan layanan diterima.

Screen%2BShot%2B2017-06-14%2Bat%2B11.29.10%2BAM
Sumber: TA
Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2spLh5h

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




dengan itu Perkara “Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!”

yang semua artikel “Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!” Kali ini, diharapkan dapat memberi manfaat kepada anda semua. Okay, jumpa di lain post artikel.

Kini anda membaca artikel “Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!” dengan alamat pautan https://timesnewmalaysia.blogspot.com/2017/06/engkau-sibuk-bash-orang-curi-design-kau_22.html

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :

0 Response to "“Engkau sibuk bash orang curi design kau, tapi customer kau layan macam hape!”"

Catat Ulasan

Loading...