Loading...
Tajuk : Lebih 7,000 aduan berkaitan telekomunikasi, kandungan media baharu diterima
link : Lebih 7,000 aduan berkaitan telekomunikasi, kandungan media baharu diterima
Lebih 7,000 aduan berkaitan telekomunikasi, kandungan media baharu diterima
KOTA KINABALU - Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) menerima sebanyak 7,837 aduan berkaitan telekomunikasi dan isu kandungan media baharu pada suku pertama tahun ini.
Ketua Pegawai Sektor Keselamatan Rangkaian dan Penguatkuasaan SKMM, Zulkarnain Mohd. Yasin berkata, 70 peratus daripada aduan itu berkaitan masalah telekomunikasi dan selebihnya pula berkaitan isu kandungan media baharu seperti Facebook, Twitter dan Instagram yang sering dihadapi pengguna.
"Selangor mencatatkan aduan tertinggi iaitu sebanyak 1,534 aduan, diikuti Pahang (1,036 aduan) dan Johor sebanyak 730 aduan, manakala Sabah merupakan antara enam negeri yang mencatatkan jumlah aduan terendah," katanya.
Beliau berkata demikian dalam kenyataan media pada Seminar Memperkasakan Hak-Hak Pengguna yang dihadiri 250 peserta terdiri daripada wakil pelajar universiti tempatan, persatuan pengguna dan agensi kerajaan serta bukan kerajaan di sini, hari ini. - Bernama
✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ru2tFd
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
KOTA KINABALU - Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) menerima sebanyak 7,837 aduan berkaitan telekomunikasi dan isu kandungan media baharu pada suku pertama tahun ini.
Ketua Pegawai Sektor Keselamatan Rangkaian dan Penguatkuasaan SKMM, Zulkarnain Mohd. Yasin berkata, 70 peratus daripada aduan itu berkaitan masalah telekomunikasi dan selebihnya pula berkaitan isu kandungan media baharu seperti Facebook, Twitter dan Instagram yang sering dihadapi pengguna.
"Selangor mencatatkan aduan tertinggi iaitu sebanyak 1,534 aduan, diikuti Pahang (1,036 aduan) dan Johor sebanyak 730 aduan, manakala Sabah merupakan antara
Loading...
enam negeri yang mencatatkan jumlah aduan terendah," katanya.
✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ru2tFd
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
Beliau berkata demikian dalam kenyataan media pada Seminar Memperkasakan Hak-Hak Pengguna yang dihadiri 250 peserta terdiri daripada wakil pelajar universiti tempatan, persatuan pengguna dan agensi kerajaan serta bukan kerajaan di sini, hari ini. - Bernama
✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ru2tFd
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
dengan itu Perkara Lebih 7,000 aduan berkaitan telekomunikasi, kandungan media baharu diterima
yang semua artikel Lebih 7,000 aduan berkaitan telekomunikasi, kandungan media baharu diterima Kali ini, diharapkan dapat memberi manfaat kepada anda semua. Okay, jumpa di lain post artikel.
Kini anda membaca artikel Lebih 7,000 aduan berkaitan telekomunikasi, kandungan media baharu diterima dengan alamat pautan https://timesnewmalaysia.blogspot.com/2017/05/lebih-7000-aduan-berkaitan.html
0 Response to "Lebih 7,000 aduan berkaitan telekomunikasi, kandungan media baharu diterima"
Catat Ulasan