Loading...

DBKL Memperkenalkan Sokongan “Hari Bertemu Pelanggan” Secara Atas-Talian

Loading...
DBKL Memperkenalkan Sokongan “Hari Bertemu Pelanggan” Secara Atas-Talian - Apa khabar sahabat TIMES NEW MALAYSIA, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk DBKL Memperkenalkan Sokongan “Hari Bertemu Pelanggan” Secara Atas-Talian, kami telah menyediakan dengan baik untuk artikel ini anda membaca dan memuat turun maklumat di dalamnya. mudah-mudahan mengisi jawatan Artikel BOLASEPAK, Artikel NEWS, Artikel PERNIAGAAN, kita menulis ini, anda boleh memahami. Nah, selamat membaca.

Tajuk : DBKL Memperkenalkan Sokongan “Hari Bertemu Pelanggan” Secara Atas-Talian
link : DBKL Memperkenalkan Sokongan “Hari Bertemu Pelanggan” Secara Atas-Talian

lihat juga


DBKL Memperkenalkan Sokongan “Hari Bertemu Pelanggan” Secara Atas-Talian

Menjadi kebiasaan untuk pelbagai majlis perbandaran untuk bertemu dengan penduduk dikawasan mereka untuk mendapatkan maklumbalas dan aduan melalui hari khusus yang dinamakan “Hari Bertemu Pelanggan”. Kini, pihak DBKL membawa ia setapak kehadapan dengan memperkenalkan perkara berkenaan tetapi secara atas-talian.

Melalui apa yang dipanggil sebagai DBKL e-HBP (Hari Bertemu Pelanggan), sebuah laman khusus disediakan – membolehkan para penduduk di Kuala Lumpur bertemu dengan pihak berkuasa DBKL secara maya, dan tidak perlu ke sesuatu lokasi khusus.

Ini akan memudahkan lagi pengguna menyampaikan aduan dan maklumbalas – terutamanya mereka yang bekerja, memandangkan tidak perlu ke sesuatu lokasi yang sukar.

Apa pun, “Hari Bertemu Pelanggan” secara digital ini hanya berfungsi pada sehari setiap bulan, dimana melalui laman khusus pengguna boleh berinteraksi dan memberikan maklumbalas kepada DBKL. Menurut DBKL, ia akan diadakan pada setiap 15 haribulan, antara pukul 9.30 pagi hingga 12.30 tengah hari. Sekiranya tarikh 15 jatuh pada hari cuti, maka sistem ini akan beroperasi pada hari berikutnya. Sebagai contoh, untuk bulan April 2017 ini, ia akan berlangsung pada 17 April 2017 kelak.

Pihak DBKL turut mengatakan mereka akan memberikan maklumbalas serta-merta, selain akan mengambil tindakan pantas dalam tempoh seminggu.

Layari : DBKL e-HBP

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2o6yqok

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

Menjadi kebiasaan untuk pelbagai majlis perbandaran untuk bertemu dengan penduduk dikawasan mereka untuk mendapatkan maklumbalas dan aduan melalui hari khusus yang dinamakan “Hari Bertemu Pelanggan”. Kini, pihak DBKL membawa ia setapak kehadapan dengan memperkenalkan perkara berkenaan tetapi secara atas-talian.

Melalui apa yang dipanggil sebagai DBKL e-HBP (Hari Bertemu Pelanggan), sebuah laman khusus disediakan – membolehkan para penduduk di Kuala Lumpur bertemu dengan pihak berkuasa DBKL secara maya, dan tidak perlu ke sesuatu lokasi khusus.

Ini akan memudahkan lagi pengguna menyampaikan aduan dan maklumbalas – terutamanya mereka yang bekerja, memandangkan tidak perlu ke sesuatu lokasi yang sukar.

Apa pun, “Hari Bertemu Pelanggan” secara digital ini hanya berfungsi pada sehari setiap bulan, dimana melalui laman khusus pengguna boleh berinteraksi dan memberikan maklumbalas kepada DBKL. Menurut DBKL, ia akan diadakan pada setiap 15 haribulan, antara pukul 9.30 pagi hingga 12.30 tengah hari. Sekiranya tarikh 15 jatuh pada hari cuti, maka sistem ini akan beroperasi pada hari berikutnya. Sebagai

Loading...
contoh, untuk bulan April 2017 ini, ia akan berlangsung pada 17 April 2017 kelak.

Pihak DBKL turut mengatakan mereka akan memberikan maklumbalas serta-merta, selain akan mengambil tindakan pantas dalam tempoh seminggu.

Layari : DBKL e-HBP

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2o6yqok

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!



dengan itu Perkara DBKL Memperkenalkan Sokongan “Hari Bertemu Pelanggan” Secara Atas-Talian

yang semua artikel DBKL Memperkenalkan Sokongan “Hari Bertemu Pelanggan” Secara Atas-Talian Kali ini, diharapkan dapat memberi manfaat kepada anda semua. Okay, jumpa di lain post artikel.

Kini anda membaca artikel DBKL Memperkenalkan Sokongan “Hari Bertemu Pelanggan” Secara Atas-Talian dengan alamat pautan https://timesnewmalaysia.blogspot.com/2017/04/dbkl-memperkenalkan-sokongan-hari.html

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :

0 Response to "DBKL Memperkenalkan Sokongan “Hari Bertemu Pelanggan” Secara Atas-Talian"

Catat Ulasan

Loading...