Loading...

'Adakah begini cara anda melayan pelanggan?'

Loading...
'Adakah begini cara anda melayan pelanggan?' - Apa khabar sahabat TIMES NEW MALAYSIA, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk 'Adakah begini cara anda melayan pelanggan?', kami telah menyediakan dengan baik untuk artikel ini anda membaca dan memuat turun maklumat di dalamnya. mudah-mudahan mengisi jawatan Artikel BOLASEPAK, Artikel JAWATAN KOSONG, Artikel NEWS, Artikel PERNIAGAAN, kita menulis ini, anda boleh memahami. Nah, selamat membaca.

Tajuk : 'Adakah begini cara anda melayan pelanggan?'
link : 'Adakah begini cara anda melayan pelanggan?'

lihat juga


'Adakah begini cara anda melayan pelanggan?'


AMPANG - "Ubah sikap bangun lambat. Dah ketuk pintu banyak kali," demikian mesej ringkas yang ditulis pada slip yang ditinggalkan oleh kakitangan perkhidmatan penghantaran barang swasta kepada pelanggannya. 

Kakitangan perubatan, Ili Syazana, terkejut dan tidak menyangka dia menerima komen biadab dari pemandu kurier berkenaan yang dianggap tidak wajar, lebih-lebih lagi dia sebagai seorang pelanggan mereka.

"Saya menerima beberapa panggilan dari pemandu (kurier) pada jam 9 pagi hari ini (16 Mac 2017) tetapi tidak dapat menjawab panggilan itu kerana saya sedang bertugas. Selepas beberapa ketika, saya menghubunginya semula dan pemandu itu menjawab panggilan saya dengan kasar.

"Apabila pulang ke rumah, saya ternampak slip yang ditinggalkan oleh pemandu berkenaan dengan komen yang biadab ditulisnya. 

"Adakah begini cara anda melayan pelanggan?" tulisnya dalam aduan di laman Facebook perkhidmatan kurier berkenaan. 

Salah seorang rakannya berkata, "Brainless biadap! We are busy saving people's lives. Oncall malam, tak balik tidur pun. Dia apa tahu? Dia ingat semua orang macam isteri dia duduk rumah tunggu barang je?" 

Justeru, netizen menasihatkan Ili Syazana membuat aduan kepada pihak syarikat kurier tersebut melalui e-mel agar aduannya itu disiasat. - The Reporter
Loading...

AMPANG - "Ubah sikap bangun lambat. Dah ketuk pintu banyak kali," demikian mesej ringkas yang ditulis pada slip yang ditinggalkan oleh kakitangan perkhidmatan penghantaran barang swasta kepada pelanggannya. 

Kakitangan perubatan, Ili Syazana, terkejut dan tidak menyangka dia menerima komen biadab dari pemandu kurier berkenaan yang dianggap tidak wajar, lebih-lebih lagi dia sebagai seorang pelanggan mereka.

"Saya menerima beberapa panggilan dari pemandu (kurier) pada jam 9 pagi hari ini (16 Mac 2017) tetapi tidak dapat menjawab panggilan itu kerana saya sedang bertugas. Selepas beberapa ketika, saya menghubunginya semula dan pemandu itu menjawab panggilan saya dengan kasar.

"Apabila pulang ke rumah, saya ternampak slip yang ditinggalkan oleh pemandu berkenaan dengan komen yang biadab ditulisnya. 

"Adakah begini cara anda melayan pelanggan?" tulisnya dalam aduan di laman Facebook perkhidmatan kurier berkenaan. 

Salah seorang rakannya berkata, "Brainless biadap! We are busy saving people's lives. Oncall malam, tak balik tidur pun. Dia apa tahu? Dia ingat semua orang macam isteri dia duduk rumah tunggu barang je?" 

Justeru, netizen menasihatkan Ili Syazana membuat aduan kepada pihak syarikat kurier tersebut melalui e-mel agar aduannya itu disiasat. - The Reporter


dengan itu Perkara 'Adakah begini cara anda melayan pelanggan?'

yang semua artikel 'Adakah begini cara anda melayan pelanggan?' Kali ini, diharapkan dapat memberi manfaat kepada anda semua. Okay, jumpa di lain post artikel.

Kini anda membaca artikel 'Adakah begini cara anda melayan pelanggan?' dengan alamat pautan https://timesnewmalaysia.blogspot.com/2017/03/adakah-begini-cara-anda-melayan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "'Adakah begini cara anda melayan pelanggan?'"

Catat Ulasan

Loading...